I wanna be forever young

Jag är en riktig tänkare...... jag tänker på livet och allting.... ja jag tänker på mycket som inte ens är viktigt men ändå!

Man är ett "barn" till man är arton. Resten av livet är man vuxen och runt 45-50 börjar man bli lite gammal och man kan få rynkor och så.... jag önskar att man kunde vara barn föralltid! föralltid liten, sprallig och glad! när man blir gammal kan man inte längre springa runt och skutta och hoppa! då tycker folk att man är konstig. så därför så hoppar jag runt så ofta som möjligt och försöker njuta av att vara barn......
JAG VILL INTE BLI VUXEN JAG VILL VARA TRETTON FÖRALLTID!!!!!!!

Tiden rinner iväg........
P.S jag är sjuk -.-

Kommentarer
Postat av: Zainsaleh

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-06-08 @ 18:18:37
URL: http://zainsaleh.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0