Sju timmar kvar av 2010....

LÄSKIGT ELLERHUR? SJU TIMMAR KVAR AV DETTA UNDERBARA MEN RÄTT JOBBIGA ÅR!!
Jag har haft mycket skoj men samtidigt har saker hänt som man kanske helst vill glömma!

BÄSTA MINNET: Självklart BREVIK! BREVIK 2010 var bäst!!
SÄMSTA MINNET: Farfar dog i Maj.... 

Så 2011 kommer ju som sagt snart och under det året så ska mycket ändras i mitt liv! MYCKET MYCKET MYCKET!
Vad säger jag inte men mycket kommer förändras!
En sak har ju redan förändrats! MITT HÅR TILL EX.
FÖRE                                                                                    EFTER

Och snart kommer andra saker hända också......
VÄNTA BARA! 2011 HÄR KOMMER JAG!
2011 SKA BLI MITT ÅR OCH BARA BARA MITT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0